Naczelnik - Anna Kulesza
Urząd Miasta i Gminy w Górze
56-200 Góra, ul. Adama Mickiewicza 1 – pok. 6
tel. +48 65 544 36 18
e-mail: oso@gora.com.pl
PRACOWNICY:
Anna Jędrzejczyk – Referent ds. ewidencji ludności (pokój nr 9; tel. +48 65 544 36 17)
Barbara Kur – Referent ds. ewidencji działalności gospodarczej (pokój nr 7; tel. +48 65 544 36 14)
Beata Kwiring – Starszy inspektor ds. kadr i płac (pokój nr 8; tel. +48 65 544 36 33)
Bogumiła Płaczek – Inspektor ds. uzależnień (pokój nr 7; tel. +48 65 544 36 32)
Magdalena Wysocka – Referent ds. dowodów osobistych (pokój nr 9; tel. +48 65 544 36 16)
Stanowiska pomocnicze:
Irena Bajerowicz, Małgorzata Hasiów - Animator zajęć w świetlicy wiejskiej w Ślubowie
ZADANIA WYDZIAŁU:
Do zakresu działania Wydziału Organizacyjnego i Spraw Obywatelskich należy:
1) prowadzenie spraw z zakresu kadr pracowników urzędu oraz kierowników gminnych jednostek organizacyjnych;
2) prowadzenie postępowań w sprawie naboru na wolne stanowiska urzędnicze oraz postępowań konkursowych na stanowiska kierowników gminnych jednostek organizacyjnych;
3) prowadzenie spraw z zakresu szkoleń pracowników;
4) koordynacja i nadzór nad praktykami zawodowymi w urzędzie;
5) prowadzenie spraw z zakresu ograniczenia prowadzenia działalności gospodarczej przez pracowników urzędu i kierowników gminnych jednostek organizacyjnych oraz komunalnych osób prawnych;
6) opracowywanie projektów regulaminów z zakresu prawa pracy dla pracowników urzędu;
7) prowadzenie rejestru udzielonych upoważnień i pełnomocnictw;
8) współpraca w zakresie przewidzianym przez obowiązujące przepisy prawne, w tym prowadzenie korespondencji burmistrza, z zakładami opieki zdrowotnej oraz z jednostkami organizacyjnymi realizującymi zadania pomocy społecznej;
9) monitorowanie realizacji zadań z zakresu ochrony zdrowia psychicznego;
10) koordynacja realizowanych przez gminę aktywnych form przeciwdziałania bezrobociu;
11) prowadzenie spraw płacowych pracowników urzędu;
12) prowadzenie ewidencji ludności i rejestru wyborców;
13) wydawanie dokumentów stwierdzających tożsamość;
14) obsługa Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej;
15) prowadzenie spraw dotyczących zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych;
16) prowadzenie spraw związanych z określaniem dni i godzin otwierania oraz zamykania placówek handlu detalicznego, zakładów gastronomicznych i zakładów usługowych dla ludności;
17) udzielanie informacji o zasadach prowadzenia zbiórek publicznych;
18) prowadzenie spraw dotyczących zezwoleń na krajowy zarobkowy przewóz osób taksówkami, oraz innymi pojazdami samochodowymi w granicach gminy;
19) wydawanie zezwoleń na wykonywanie regularnych i regularnych specjalnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym;
20) realizacja zadań wynikających z ustawy o repatriacji;
21) prowadzenie spraw z zakresu przeciwdziałania uzależnieniom;
22) opracowywanie i realizacja gminnego programu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych i narkomanii;
23) obsługa Miejsko-Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych;
24) prowadzenie spraw z zakresu Pracowniczych Planów Kapitałowych.