Lucjan Żołnieruk
Urząd Miasta i Gminy w Górze
56-200 Góra, ul. Adama Mickiewicza 1 – pok. 111
tel. +48 65 544 36 23
e-mail: zolnieruk@gora.com.pl
ZADANIA:
Do zakresu działania Pełnomocnika ds. kontroli zarządczej należy:
1) koordynacja kontroli zarządczej w Gminie i Urzędzie;
2) przyjmowanie oświadczeń kierowników jednostek organizacyjnych gminy o stanie kontroli zarządczej;
3) dokonywanie oceny funkcjonowania kontroli zarządczej w Gminie i na tej podstawie formułowanie wniosków i zaleceń;
4) sporządzanie corocznego raportu o stanie funkcjonowania kontroli zarządczej w Gminie;
5) ocena funkcjonowania kontroli zarządczej w Urzędzie;
6) sporządzanie corocznego raportu z oceny funkcjonowania kontroli zarządczej w Urzędzie;
7) przeprowadzenie identyfikacji i analizy ryzyk w funkcjonowaniu kontroli zarządczej w Urzędzie;
8) sporządzenie rejestru zidentyfikowanych ryzyk w Urzędzie;
9) zarządzanie zidentyfikowanymi ryzykami w funkcjonowaniu Urzędu.